Τηλεφωνικά κέντρα

Ενα τηλεφωνικό κέντρο δεν είναι πολυτέλεια … είναι βασικό εργαλείο για τη σωστή διαχείριση και βελτίωση της λειτουργίας μίας επιχείρισης.

Με τα τηλεφωνικά κέντρα νέας γενιάς (VOIP PBX) μπορείτε να έχετε λειτουργίες όπως:

  • Διαχείριση κλήσεων (Call transfer, Call pick up κτλ)
  • Φωνητικές οδηγίες (IVR)
  • Ιστορικό και καταγραφή κλήσεων
  • Διαφημιστικά μηνύματα προς τους καλούντες
  • Εκτροπή κλήσεων χωρίς χρέωση
  • Fax to Mail
  • Φωνητικά μηνύματα (Voicemails)

Και απαραίτητα πλεονεκτήματα για την αύξηση της παραγωγικότητας και τη μείωση του λειτουργικού κόστους:

  • Προσθήκη επιπλέον γραμμών ομιλίας με πολύ χαμηλό κόστος (15 €/ έτος)
  • Βελτίωση της αξιοπιστίας της επικοινωνίας
  • Μηδενισμό των χαμένων κλήσεων
  • Ταχύτητα
  • Σύνδεση με εφαρμογή CRM
  • Σύνδεση υποκαταστημάτων σε ένα κέντρο
  • Ενημέρωση των πελατών για το ωράριο λειτουργίας
    ….και πολλά άλλα….

Επιπρόσθετα, τα τηλεφωνικά κέντρα νέας γενιάς μπορούν να διαχειρίζονται εισόδους κτηρίων, να εκτελούν αμφίδρομη οπτική και φωνητική επικοινωνία με τον επισκέπτη και να διατηρούν αρχείο επισκεπτών.

Με την λειτουργία της βιντεο-κλήσης μπορείτε επίσης να κάνετε συνδιασκέψεις μεταξύ 2 ή περισσοτέρων σημείων, με μοναδικά οφέλη όπως απομακρυσμένες εκπαιδεύσεις, meeting κτλ.

Γενικότερα, οι δυνατότητες ενός VOIP τηλεφωνικού κέντρου είναι απεριόριστες, οπότε ενημερώστε μας για την ανάγκη της επιχείρησής σας ώστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση.

 

ΘΕΛΩ ΠΡΟΣΦΟΡΑ